Zastřešení (s) reklamou

V době, kdy téměř každého tlačí v jeho oboru velká konkurence, je zapotřebí využít všech možných (legálních) prostředků, abychom právě tu naši firmu dostatečně zviditelnili. Je sice hezké dát nějakou zajímavou upoutávku na internet nebo do místního plátku, ale stále to není dostatečné.

trhy

  • Pokud jste začínající podnikatel, pak je potřeba, aby se o vás co nejdříve dozvědělo co nejvíce možných zákazníků.
  • Podnikatel, který něco vyrábí, většinou objíždí trhy a pořádá různé propagační akce.

Jistě by bylo velice nepohodlné a nepříjemné sedět či stát venku na dešti nebo přímém slunci. Je zapotřebí mít alespoň střechu nad hlavou. Je možné tento problém vyřešit například klasickým nůžkovým stanem. Ten má ale pouze omezené možnosti využití.

Raz, dva a je hotovo

Čím dál více se ale objevuje něco, co nabízí mnohem širší uplatnění nežli jen schovat hlavu do bezpečí. Pokud si pořídíte
pneumatický stan, pak získáte spolu s ním i několik dalších výhod.

  1. Není nutné, abyste hledali zásuvku pro připojení k elektrickému proudu.
    • Tento typ stanu nemá žádný ventilátor, a tudíž elektrickou energii ke svému fungování nepotřebuje.
    • Přesto si dovede udržet stálý tlak a tím i stálý tvar.
  2. Velice snadno ho nejen dopravíte na místo, ale také uvedete do provozu.
    • Jeho nízká váha a malé přepravní rozměry jsou až překvapující.
  3. Rozložení vám zabere pouze několik minut.
    • A to přesto, že třeba nejste příliš technicky zdatní.
  4. Stan je velice odolný vůči silnému větru.
    • Zatímco vaše konkurence už poletuje po okolí, vy stále stojíte pevně na zemi i se svým nafukovacím přístřeškem.
  5. veletrh

A co je právě pro začínající podnikatele tou nejvyšší devizou? Společně s tím, že bude mít střechu nad hlavou, získá i velkou reklamní plochu, na kterou může umístit reklamu pro svou firmu.